What do I think about learn english by yourself ?

Today I want to talk us about learn English. But not with teacher. Alone ! I’ve treid to learn English by meself. I think it’s perfect idea for young people which want to master foreign languages .It doesn’t be Enlish. What do you dream. I learn too Japanese. Japanese isn’t to easy how each languages.

~How do I start ?~

The first you have to prepare some stationery and reading matter.It let to master bit languages. For example: books, magazine, films and whatever. I chose it:

  • Longman, Repetytorium gimnazjalne-j.angielski 
  • Express Publishing, Egzamin gimnazjalny Repetytorium 
  • English matters -magazyn dla uczących się j.ang.
  • Werner Fink, English for GB and UD Fans 
  • Edgard, Angielski najważniejsze idiomy 
  • Ken Sinhleton, Angielski trudne konstrukcje 
  • Jeremy Harrison , Angielski Czasowniki złożone
  • Oxford Wordpower ,słownik 
~Monologue~
I know that you could think I’m crazy cause I hold monologue. But just monologue is brainchild for learn. I chat in English. About everything. I speak what I want to do and what I think. I have to try this method.
~More and more~
In all languages core is words ! We must… we have to read up on sth.Print words’ list and learn it ! 

Nowa Ty w 30 dni. cz.II

Witam serdecznie.

Z góry przepraszam za opóźnienie w dodaniu kolejnej serii ćwiczeń. 

Jak widać po tytule przedstawię Wam następne ćwiczenia,które należy wykonywać przez następne dwa tyg. Jeśli nie wiesz o co chodzi odsyłam Cie do wpisu pt. ,,Nowa Ty w 30 dni,,.

III tyg:Trzeci tydzień postaram się zaopatrzyć w ćwiczenia na każdą część ciała,ale inny treningiem= pilates i joga :)

PON: http://www.youtube.com/watch?v=ych4eUZgYYg (pilates), http://www.youtube.com/watch?v=-ek_yitDFIU (pilates- brzuch)

WT: http://www.youtube.com/watch?v=Qh6tQp_lF90 ( joga- zrzucanie zbędnych kilogramów) , http://www.youtube.com/watch?v=rsGKmk0IrJE

ŚR:http://www.youtube.com/watch?v=JHBLwB3hh9A (full body )

CZW:http://www.youtube.com/watch?v=zfFY-Di8wPw ( pilates-full body) ,http://www.youtube.com/watch?v=et_-mlcwHLI ( brzuch), http://www.youtube.com/watch?v=0UrqzubYrkA

PT:
http://www.youtube.com/watch?v=JYA_tmos1-4, http://www.youtube.com/watch?v=wyRaOUbibG0

SOB: http://www.youtube.com/watch?v=wyRaOUbibG0 , http://www.youtube.com/watch?v=piKWTcZMu_g

NDZ:Rościąganie ! http://www.youtube.com/watch?v=0zVLjPabdzM

IV tyg : Teraz pracujesz na udoskonalenie każdej części ciała!

PON: http://www.youtube.com/watch?v=noOLXqNnqwY

WT: http://www.youtube.com/watch?v=9TuSd6WK1F8,http://www.youtube.com/watch?v=HrpW5PliIdU

ŚR: http://www.youtube.com/watch?v=Bv_0QWtqfVY

CZW: http://www.youtube.com/watch?v=HbAp9-C__v4,http://www.youtube.com/watch?v=C3FPm8XlgQg

PT: http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ,http://www.youtube.com/watch?v=9AojMW8qCfQ

SOB: http://www.youtube.com/watch?v=Ln3MOppAjDI

NDZ: WOLNE !!! :D

To by było na tyle. Myślę, że ten kto zaczął ten trening ,a za razem wyzwanie nie żałuję. Jeśli masz jakieś efekty podziel się !!! To bardzo motywuje :) 

Jeśli chodzi o moje efekty postanowiłam,że pojawią się one kiedy skończy się to całe wyzwanie. 

Tym czasem do usłyszenia :)

#Fit #Motivation

Konkurs- regulamin i wymagania.

Jak już wiecie ogłosiłam konkurs. No i trzeba wreszcie podać Wam regulamin i pracę jaką trzeba wykonać.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRACY KONKURSOWEJ & mini REGULAMIN

1.Praca musi zostać wykonana przez Was i nie należy jej kopiować od innych źródeł.

2.Liczy się kreatywność,którą docenię wybierając pracę finałową.

3.Praca mam być zrobiona na komputerze (bądź narysowana na kartce,ale przesyłamy na mojego emaila). Adres to : e.szczyglowska@interia.pl, termin do nadsyłania prac to 5 luty br.

5.W tytule wiadomości należy napisać : KONKURS.Ponadto proszę o dane : imię i nazwisko , miasto zamieszkania,wiek i opis pracy.

6.Waszym zadaniem jest skonstruowanie i wymyślenie baneru , który będzie widniał na moim blogu (tak gdzie obecnie są posklejane trzy zdj.). Temat ma wiązać się ze mną i moim blogiem.

7.Nagrody to umieszczenie pracy na moim blogu. Dodatkowo postaram się o nagrodę rzeczową- ale zrobioną przeze mnie (po godzinach zajmuję się  decquparzem ,a więc przewiduję szkatułkę wykonaną przeze mnie) .

Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w tym konkursie. Aby konkurs się odbył musi być więcej niż 10 prac.

Mam nadzieję, że ktoś tam podeśle swój rysunek i urzeknie moje serce. Pamiętaj! Liczy się pomysł i kreatywność; wykonanie to drugorzędna sprawa choć równie istotna :)

 

Relaks – piękne zakończenie dnia.

Relaks to czynnik jakiego pragniemy doznać codziennie.Daje nam to poczucie odpoczynku i opanowania stresów.Jak dla mnie relaks wiąże się z książką, muzyką klasyczną i ciepłą herbatą.A dla Ciebie?

Jeśli nie masz pomysłu jak się odprężyć jak przychodzę z pomocą.Rady te powinny zadziałać nawet w ekstremalnych sytuacjach :D

~.~

Muzyka łagodzi obyczaje. Ale nie tylko. Łagodzi też stres i pozwala się wyciszyć.W zależności od tego co lubicie słuchacie -to właśnie to przyniesie oczekiwany rezultat.Ja uwielbiam zatracać się w muzyce klasycznej, deathor’u czy też dubstepów.Taki miksy ,a jednak daje poczucie relaksu.

~.~

Napoje! Herbaty,woda z cytryną czy kakao.

Wszystko poprawia nam humor i sprawia , że problemy idą w niepamięć. Cóż więcej potrzeba ?

~.~

Coś bez czego ja dnia sobie nie wyobrażam- KSIĄŻKI!!! Moim zdaniem to właśnie te magiczne skarbnice wiedzy i emocji pomagają oderwać się o całego przytłaczającego świata.Wyzwalają we mnie coś  rodzaju ” endorfin” i relaksu . To mój ulubiony sposób na ciężkie dni.

~.~

Rozmowa z kimś bliskim pozwoli odciągnąć myśli od problemów ,a czasem wyzwolić w nas stan relaksu i odpoczynku. To również świetny sposób na porozmawianie o problemach. Jak wiadomo najbliżsi rozumieją się bez słów.

~.~

Relaksacyjna kąpiel czy masaż dają odprężenie ciału i duszy. Każdy centyl naszego ciała pozwala zatracić się w przyjemności. Dodatkowo olejki eteryczne pobudzają nasze zmysły , a wtedy relaks murowany.

~.~

Ostatnią na dziś propozycją relaksu jest spanie. Nie ma nic przyjemniejszego , a za razem dającego dużo relaksu jak sen. Dobry na każdą porę dnia i nocy. Także jeśli jeszcze tak jak ja buszujecie po Internecie to o spania !

dobranoc

miłego tygodnia

życzy

Emanuela

♫ 

Pytania & odpowiedzi – trening w domu !

Hello ! :)

Niestety przychodzi ten moment ,że wolne przechodzi nam koło nosa ,a my zdajemy sobie sprawę ,że jutro powraca szara rzeczywistość.Ja jednak nie tracę wiary i cieszę się ostatnimi godzinami wolności. Zapraszam do odpowiedzi na bardzo nurtujące Was pytania!

1.Kiedy zobaczę pierwsze efekty ćwiczeń ?

Pierwsze efekty nie przychodzą tak szybko. Należy pamiętać, że zależy to od naszego organizmu , który w różny sposób przyjmuje aktywność fizyczną. Optymalny czas to 4 tygodnie ,które powinny pokazać pierwsze sukcesy. Także nie martwcie się ,jeśli efekty przychodzą małymi kroczkami.

2.Kiedy lepiej trenować rano czy wieczorem?

Tak naprawdę pora dnia nie ma nic o rzeczy. Tutaj to jest po prostu -your choice. Trening rano spowoduje przyśpieszenie metabolizmu i pozwoli cieszyć się większą wydajnością o poranku. Natomiast trening wieczorny pozwoli wyciszyć i uspokoić duszę i ciało:)

3.Ile czasu dziennie poświęcać na trening ?

Jeśli za ćwiczenia zabiera się osoba początkująca to zaleca się ćwiczenie 40 minut dziennie ,a średnio zawan. i high lvl to do godziny.Jeśli chodzi o częstotliwość to na początku jakieś 3-4 razy na tyg. , później to nawet cały tydzień.

4.Pije podczas treningu -dobrze czy nie ?

Jak najbardziej. Pijąc wodę w trakcje treningu nawadniasz organizm i dostarczasz mu niezbędnych minerałów. Trzeba reagować na pragnienie,ponieważ ono deficyt płynów w organizmie.

5.Co z aktywnością w trakcie miesiączki ?

Wiele z nas podczas miesiączki rezygnuje z ćwiczeń – po prostu nie mamy na to ochoty. W tym dniach aktywność fizyczna jest wręcz wskazana ,a niektóre ćwiczenia pomagają w wyzwoleniu się od bólu brzucha. Dobrym pomysłem w tych dniach jest zmniejszenie aktywności i wykonywanie ćwiczeń rozluźniających.

Mam nadzieję, że post się przyda. Jeśli macie jakieś pytania ,które Was nurtują to umieszczajcie je w komentarzach – postaram się Wam udzielić fachowej odpowiedzi. Tym czasem to „przeczytania” :*

 

mlodapieknaniewyspana

Nowa Ty w 30 dni !

Witam Was serdecznie na moim blogu w nowym roku. Słowem wstępu pragnę podziękować Wam za wspólne kilka miesięcy spędzonych razem. Było(i jest !) mi niezmiernie miło ,że podoba Wam się moja aktywność i ,że cieszycie się ze mną każdym nowym postem. Odbieracie moją energie , a ja dostaje ją od Was w postaci przemiłych komentarzy. Siódmego lutego będę obchodzić 6 miesięcy istnienia mojego bloga. Z tej okazji pragnę zorganizować konkurs. Konkurs będzie ogłoszony w osobnym poście i dowiecie się wszystkiego już niebawem.

A teraz już przechodzimy do głównego tematu dzisiejszego wpisu. Chciałabym abyś podjęła się 30 dniowego wyzwania , które odmieni Cie zewnętrznie i wewnętrznie. Jak wiadomo należy spodziewać się przemiany fizycznej , która również zaowocuje w zmianę w Twojej duszy. Specjalnie na potrzeby tego wyzwania przygotuję pełnowymiarowy program , który będzie zadowalał każdą część Twojego ciała. Jest to ważne ,aby Twoja sylwetka w pełni prezentowała się zgrabni nawet jeśli chcesz mieć chudsze uda i smuklejsze ramiona. :)

UWAGA!Trening jest dla osób średnio-zaawansowanych i polecam przed nim wykonać tygodniowe przygotowanie np. zestaw ćwiczeń Mel B. Ten program będzie oparty na 4 tygodnia , które jeśli przypadną Wam do gustu możecie kontynuować. Niezmiernie ważne jest to abyście były systematyczne :D

I tydzień :

W tym tygodniu na pierwszym miejscu stawiamy spalanie tłuszczu . Przewagę zyska tutaj moc cardio i intensywny trening interwałowy .

PN:

WT:
http://www.youtube.com/watch?v=9AojMW8qCfQ

ŚR;

CZ:

PT:Idź pobiegać/popływać. Wyjdź na spacer lub na rower.Dodatkowo zrób

 i zakończ rozciąganiem 

SOB:

 i dod. bieg w miejscu ze zmiennym tempem : na początku 3 minuty powolnego biegu; 3 minuty sprintu; 3 minuty biegu z podnoszeniem kolan – powtórz całość 4 razy

NDZ: WOLNE ! :)

II tydzień :

Drugi tydzień to wyzwanie dla Twojego brzucha, ud , pośladków i pleców. Do dzieła.

PON:

 (brzuch),

(pośladki i uda), 
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
 ( plecy)

WT:
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
 (plecy) , 

 (brzuch) ,

 (brzuch)

ŚR:
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
 (plecy) , 

 ( brzuch i nogi)

CZW:
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
 (plecy) , 

 (brzuch), 

 ( brzuch )

PT:
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
 (plecy) , 

 ( nogi)

SB:
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA
 (plecy), 
http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I
 ( pośladki)

NDZ: WOLNE !!! :)

C.d w następnym poście :D

Pragnę zaznaczyć , ze to wyzwanie kieruje też do siebie . Będę zdawać co tydzień relacje i wymiary ,aby dodawać Wam otuchy. Zaczynam już jutro !!!

Ozdoby świąteczne – D.I.Y

Witam, witam i o święta pytam.Jako,że właśnie święta to magiczny czas prezentów i ozdób przychodzę do Was z ozdobami świątecznymi ,które można stworzyć samemu .

1.Lampki 

Lampki , świecidełka , łańcuchy z lampek – najpopularniejsza forma ozdoba choinki. Ale można nią też przyozdobić pokój np. parapet , karnisz , regał czy lustro.

U mnie w pokoju wygląda to tak

 

2. Gwiazdy

Są to gwiazdy zrobione z papieru , które ja zawiesiłam na karniszu . Są one piękną ozdobą dla wnętrza i nadają świątecznego klimatu .  Odsyłam Was do filmiku montażowego jak wykonać takową gwiazdę :



Wszystkie trzy , zawieszone na białej nitce prezentują się tak :

I tak wygląda moje świąteczne okno :)

3. Alternatywna choinka 

W tym roku nie mogłam sobie pozwolić na żywą choinkę w pokoju . Postanowiłam jednak zastąpić tradycyjną choinkę – choinką papierową .

STEP BY STEP

JEST TO MÓJ AUTORSKI POMYSŁ !!!

1. Do wykonanie choinki potrzebujesz :

-klej

-kilka stron gazet

-nożyczki

-klej ( najlepiej MAGIC )

-duży format papieru ( ja użyłam papieru pakowego tzw „szarego ” ,który w rzeczywistości nie jest szary :D)

-sztuczny śnieg

2.Z papieru pakowego robimy stożek :

Z gazety wycinamy kilka prostokątów. Prostokąciki dzielimy na równe , jedno centymetrowe paseczki . Ma nam powstać coś w rodzaju grzebyka .

3. Na stożek naklejamy przygotowane prostokąciki od góry do dołu . Prostokąciki imitują nam gałązki. Dół spryskujemy sztucznym śniegiem .Wszystko prezentuje się tak :

I efekt :

4. Słoiki

Potrzebujecie kilka słoików (oczywiście umytych i ze zeskrobanymi etykietkami ).

Środek słoików sparujemy klejem ( ważne jest to ,aby klej po wyschnięciu był przeźroczysty) i obsypujemy brokatem ( gama  kolorów według uznania ). Pozostawiamy do wyschnięcia .Ja dodatkowo wieczka zakleiłam obrazkami świątecznymi .

Ja ustawiłam na wieczku świeczkę , tak dla nastoju.

~.~

Mam nadzieję , że ozdoby się spodobały . Serdecznie zapraszam do wykonania samemu takich ozdóbek , które dodają atmosferki .

Nie żegnam się jeszcze z Wami , ponieważ pojawią się jeszcze dwa posty świąteczne :

1. Trzy pomysł na strój na Wigilię

2. Babeczki świąteczne .

mlodapieknaŚWIĄTECZNA 

Kilka nowości – ze świata i fitness’u

Nastała zima ,czas ,w którym więcej czasu spędzamy w domu. Długie,mroźne nie muszą być nudne . Jest kilka wariantów ,które przyciągną Was do komputera (i nie tylko) ,ale w słusznej sprawie.

#1 TheSoundYouNeed

Wytwórnia wpuszczająca nagrania/melodie/utwory wielu wykonawców na YT . Każdy znajdzie coś dla siebie . Wiele bitów , dobrej muzy i niezłej grafiki.



#2 Gdzieś to już słyszałem ?

Seria filmików w reżyserii Jacka Tomkowicza z redakcji RMF (wrzucanych na YT), które ukazują jakim rynek muzyczny jest bagnem. Wszystko jest skopiowane i przetworzone . Wiedzieliście ,że słynna piosenka wykonywana prze Whitney Houston „I will always love you ” nie została przez nią napisana i wykonana ? Jest to po prostu cover .



#3jibjab.com

Świetna stronka to robienia ecards’ów. Umieszczacie zdjęcie(głowę) znajomego w tle scenerii ( np. Gangam Style) i wychodzi Wam prześmieszna historyjka. Warto zajrzeć ,bo na święta można utworzyć(i wysłać) bożonarodzeniową-ruszającą się kartkę.

#4 Nie masz czasu na trening ? Ewa Ci pomoże !

Seria składa się z czterech  części ,krótkich filmików ,które można wykonać w każdej wolnej chwili. Serdecznie Wam polecam , bo dają ogromne rezultaty po ok. dwóch tyg. :

1.

2.
http://ww
w.youtube.com/watch?v=z5rM9sHMgXc

3.

4.

#5 Woda z limetką/cytryną

Oczyszcza, orzeźwia, gasi pragnienie – czego więcej ? Doskonały na zimę jak i lato. Przygotowanie :wlać zawartość butelki mineralnej(gazowanej lub nie ) do dzbanka. Włożyć listki mięty , plasterki w/w owoców i pozostawić do schłodzenia w lodówce. Gotowe !

#6 Czytam bo lubię ! Ale co ?

Moja lista książek urosła o parę egzemplarzy :

1.Kupa widzy – Paul Kleinman

2. Duży mały poradnik życia – H.Jackson Brown

3.Śledztwo w sprawie Pana Boga- Andrzej Horodeński

4. 70 minut na godzinę – Claudia Hammond

5. Czy wiesz ,że Cię kocham ? – Blue Jeans

6.Wymiana studencka – Abby McDonald

To by było na tyle. NOWOŚCI na zimę ; )